Autor: 021.rs

Novi Sad
28.07.2022.
18:41 > 18:43
Ispred stanice policije u Ulici Pap Pavla, gde će se održati protest pod nazivom "Buna protiv mafije", primećeni su "provokatorski plakati".
  • Marko

    31.07.2022 10:24
    Problemi gradova i sela su u tome sto nisu privatno vlasnistvo, deonicarsko drustov, ljudi koji u njima zive. Da jesu, nicega ovakvog ne bi bilo. Imamo situaciju da je dovoljno da ti u mesto upadne ekipa, povezana, da se infiltrira u strukture upravljanja i da za 10 ili 20 godina to mesto vise ne lici na sebe. Na uzas ljudi koji u njemu zive.
  • Ziveo

    31.07.2022 00:06
    Kralj
    Vidi se da su idioti pravili plakate, kao sto jedino cisti idioti zive u vremenu ustasa i cetnika.
  • k

    30.07.2022 21:01
    @komsa
    Fascinatno mi je koliko mnogi ljudi nisu nigde putovali sem vaseg kraja,cak ni do Bg...umislili ste da ste nesto iznad proseka,da ste "gradjani" i sl. a kad odete do Beca prosecan "dođoš" se tamo brže i bolje uklopi u gradsku sredinu od vas kojima su puna usta "gradske sredine".
  • Milko

    30.07.2022 11:28
    Pristojnost
    Sve proteste podržavam ukoliko su u granicama pristojnosti. Na žalost ovde se oslikava bahatost, bezobzirnost, huliganstvo i ulična borba za vlast. Žalosno i tužno.
  • komsa

    29.07.2022 16:12
    @Zbunjen
    Ne znam ko ti preti ali nije normalno da odes negde i ponasas se bahato, bezobzirno, nekulturno, seljacki, zatucano, to nema veze sa jednoumljem vec zdravim razumom.
    Ne mozes da urlas ulicom (pijan ili trezan), sretnes rodju pa stanete na sred prolaza da eto malo popricate (ili jos gore u voznji, na sred ulice) jer ko je*e ostale prolaznike, parkiras gde hoces, detetu kazes da piski na zelenoj povrsini ispred zgrade umesto da ga odvedes do stana, upadas preko reda bez pardona, oslovljavas druge sa ti umesto vi, vrtis razanj na ulici, itd.
    Za takvo ponasanje mozes ocekivati samo negodovanje, kritike, ruganje, ismevanje, sikaniranje, pa i silu ako i sam nastupis silno, zakon akcije i reakcije.
    Tolerancija postoji ali nije beskonacna i bezgranicna, odredjeno vreme je vise nego dovoljno za adaptaciju na novu sredinu
  • Filip

    29.07.2022 16:10
    @komsa
    Tako je! Evo, kad Pakistanac dodje u London "starosedeoci" očekuju da počne da pije alkohol, jede krmetinu, govori engleski (s akcentom kvarta u kome stanuje). Poželjno bi bilo da nosi kačket i tvid sako...Obavezno da praznuje Božić i raduje se deda mrazu. Slično je i sa Turcima u Bavarskoj. A tek Srbi, Hrvati i Bošnjaci u Beču...
  • Zbunjen

    29.07.2022 15:26
    @komsa
    Ne, ne može. Ti njemu ne uzvraćaš ruralnim ponašanjem, tvoje ponašanje je višestruko gore od ruralnog, ti pretiš njegovoj egzistenciji, pretiš da ćeš ga oterati sa njegove imovine jer se tebi ne dopada njegovo ponašanje. A šta ako odbije da ode sa svojeg, hoćeš li ga silom naterati? Ne znam po kojim to "pravilima ponašanja" je normalno pretiti građanima proterivanjem ili šikanirati ih zbog porekla, meni je poznato samo šešeljevsko, te malo pada u vodu to što se stalno ovde dičite nekakvim civilizacijskim normama, građanskim vaspitanjem i kulturom koje su vam puna usta a sa druge strane se ponašate upravo suprotno, ponašate se kao okoreli fašisti koji nastoje uspostaviti jednoumlje i svakoga silom ukalupiti da razmišlja onako kako vi hoćete ili ima da ga nema. I to se vidi ovde svakoga dana, neselektivno se vređa i preti svakome ko ima različito mišljenje, umislili ste da ste baš vi jedini ispravni i jedini imate monopol na istinu a da svi ostali nemaju pravo da postoje ili se "prave pametni". Nažalost uzalud ovo pišem, vi ste tako vaspitani i uvereni ste da je vaše ponašanje jedino ispravno a da svi drugi greše, niste se mentalitetom odmakli od srednjeg veka.
  • komsa

    29.07.2022 11:52
    @Zbunjen
    Druze ti tu pises romane i pravis se pametan a ne kapiras da osim zakona postoje i neka (pisana i nepisana) pravila ponasanja, civilizacijske norme, gradjansko vaspitanje, uslovi za zivot u zajednici (pogotovo u javnosti, u privatnosti moze da radi ko sta hoce), kultura a bogami i licna odgovornost jer sve ima svoje posledice, tako da ako ti nekoga maltretiras, vredjas i napadas svojim ruralnim ponasanjem, moze i on tebe
  • 1389

    29.07.2022 11:10
    Izigrani ljudi
    Dokon svet. Bolje da se pripremaju za zimu. A vi iz Bg i drugih mesta, mrch iz NS.
  • Cajac

    29.07.2022 06:44
    To milicijo moja. To čelična pesnico naseg komunizma. UDRI MLATI.............
  • Zbunjen

    28.07.2022 22:26
    nepotpisanom
    Itekako možeš i kod komšije da se ponašaš kao u svojoj kući, i u gradu kao u selu/predgrađu, i u kafiću kao na livadi i u školi/na poslu kao u štali. Ništa od nabrojanog ne krši zakon, a ako krši za to postoje sankcije a nijedan prekršaj ili krivično delo ne povlači sankciju proterivanja sa sopstvene imovine. Ono što možeš jeste da komšiji uskratiš gostoprimstvo na tvojoj privatnoj imovini, što je pravo koje ima i taj kafić, škola ili kompanija, a ovaj grad, pokrajina ili država nije tvoja privatna imovina pa da ti samom sebi daješ pravo da određuješ kako će ko i njemu da se ponaša. A ono što ne možeš jeste da ga šikaniraš, maltretiraš, vređaš, napadaš, širiš mržnju ili fizički ugrožavaš čak ni dok se nalazi na tvojoj privatnoj imovini jer je sve to upravo protivzakonito i povlači sa sobom sankcije.
    Ovo nažalost tebi ne vredi objašnjavati jer si očigledno pogrešno vaspitan, što se upravo meni ne dopada i smatram takvo ponašanje anahronim. To ne znači da si kandidat za proterivanje iz ovog grada ili države već samo kandidat za zatvor zbog krivičnog dela širenja mržnje i netrpeljivosti. Ostaje samo nada da postoji neka mala šansa da ćeš se i ti početi ponašati civilizovano baš kao i oni čije ponašanje ne odobravaš, i da za to neće biti neophodno slati te u zatvor da bi se prevaspitao.
  • @Zbunjen

    28.07.2022 21:59
    Nema to nikakve veze sa (medju)nacionalnim vec postovanjem domacina.
    Kad odes kod komsije ne mozes da se ponasas kao u svojoj kuci.
    U gradu ne mozes da se ponasas kao u selu/predgradju.
    U kaficu ne mozes da se ponasas kao na livadi.
    U skoli/na poslu ne mozes da se ponasas kao u stali.
    Itd.
  • Zbunjen

    28.07.2022 21:30
    nepotpisanom
    Nije mi drago što ste se prepoznali, mislim da je i jedan takav u ovom gradu jedan previše. Nažalost jasno je da ne vidite i da nikada nećete videti da vi nemate pravo određivati i primoravati bilo koga kako će da se ponaša, da to što je vama nečije ponašanje strano ili neobično vam ne daje pravo da ga šikanirate ili terate sa njegove imovine. Ovi ljudi nisu stranci došli na tuđe već građani ove zemlje na svome ali čak i da nisu opet nemate to pravo, vi šikanirate tako i građane koji dođu i iz drugih vojvođanskih mesta kao da ste baš vi po nečemu bogom dani i baš vi jedini ispravni i nepogrešivi. Ne ulazi u vašu glavu da "multi-kulturalnost" kojom se često lažno dičite ne znači jednoobraznu kulturu u kojoj se svi identično ponašaju a oni koji odskaču nasilno odstranjuju, pa šta god vi mislili o njihovoj kulturi ili oni o vašoj. Takvo uređenje ima svoj naziv: fašizam i jednoumlje.
    Na primer, meni se vaše šešeljevsko ponašanje takođe ne dopada ali nikada mi ne bi ni palo na pamet da pokušam da vas proteram zbog toga, jedino da vas prijavim za širenje međunacionalne mržnje jer to što vi radite je protivno zakonu a to što oni rade je možda protivno bontonu ali ovo još uvek u ovoj zemlji ne zavređuje zakonske sankcije.
    Nadam se da ćete postati ljudsko biće.
  • Teoretičar zavere

    28.07.2022 21:15
    @Singrrr
    "Ovo je
    ... stihoklepastvo na nivou mentalno retardiranih."
    Delimično se slažem. Da si napisao "teško mentalno retardiranih" složio bih se potpuno!
    Smatram da su lakše retardirani prepametni za ovakvu propagandu!
  • Teoretičar zavere

    28.07.2022 21:10
    Ako su ustaše
    Ako su ustaše banda koja želi istrebljenje srbskog naroda, da li bi SNS-ovci mogli biti ustaše?
  • Singrrr

    28.07.2022 21:04
    Ovo je
    ... stihoklepastvo na nivou mentalno retardiranih.
  • @Zbunjen

    28.07.2022 21:01
    Dodjosi nisu na osnovu porekla nego ponasanja i neprilagodjavanja...
    Ako Francuz ode u Avganistan, ne moze da se ponasa kao u Francuskoj i obrnuto, ako Avganistanac ode u Francusku, ne moze da se ponasa kao u Avganistanu.
    Tako i "dodjosi" ovde
  • Zbunjen

    28.07.2022 20:47
    Limanac@ Godinama se ovde prozivaju građani Novog Sada tzv. "dođošima" i napadaju se zbog porekla i preti im se da će biti proterani jer nisu rođeni ovde. Slažem se da velik broj tzv. "starosedelaca" koji ovde komentarišu koristi tu "šešeljevsku retoriku", potpuno ste u pravu.
  • Kako

    28.07.2022 20:39
    nanjuse
    ...kako prepoznaju, kako se uplase, kako se udruze, kako kidisu, kako naruze, kako ismeju, kako falsifikuju, kako se naoruzaju , kako se organizuju kada shvate da bi ih mogla necija vrlina, hrabrost i harizma ugroziti...kako takve neke od nas ubise lako...prokleti...!
  • Jovica

    28.07.2022 20:31
    ybtesedevedesete
    Sve što znate su podele na patriJote i izdajnike.

    Proće i ove zle devedesete, svanuće Sunce i kod nas kad tad
  • Limanac

    28.07.2022 20:20
    ...
    Šešeljevska retorika, napad na poreklo.
  • Dragan

    28.07.2022 20:08
    Ah
    Blokirati sve pokrajinske institucije sve do pada pokrajinske i gradskw vlade.Batinaše šalje SNS šalje iz Veternika i Futoga.Podrška za da narod zauzme svoju skupštinu kao 1988.Do kraja,podrška i emisije "dobar,loš,zao" na Nova rs.Samo napred ali do kraja.Inaće vam sledi smrt u betonskoj Sahari.Stari ljudi svako mesto je morao imati zelene pojaseve.Isto demonstracije i blokada Galensa.
  • Sal3

    28.07.2022 20:02
    Baš su me pokolebali glupavim letkom. Ovo samo polazuje koliko imamo nedorasle protivnike. Treba nam da se samo malo bolje organizujemo i odgovorimo na silu. Ništa više.
  • Novo Naselje

    28.07.2022 20:00
    Salajka
    Slazem se gari. Nemam nista protiv ovog Brajana ali ne mora ovoliko da se eksponira. Mnogo ljudi ne voli Vucica a nacionalno su opredeljeni. Ja sam ceo zivot sa Naselja, odrastao sa razlicitim nacionalnostima ali svakako i srpski nacionalista. Srpstvo i Novi Sad su uvek isli zajedno. To je istorija.
  • @Лиманац

    28.07.2022 19:56
    Милоше Вучевићи, ти ли си?
    Све више сам увбеђен да се градоначелник крије иза овог псеудонима.
  • Toma

    28.07.2022 19:43
    To lepi SNS mafija i njeni kriminlaci.. Vidi se da je neki priprosti huligan pokusao da napise recenicu.. Pitanje je ko je to stampao i gde, to treba javno da se kaze dq vidimo ko saradjuje sa okupatorima, da se zna imenom i prezimenom ko je za pljacku i unistavanje grada!!
  • Pop Dukljanin

    28.07.2022 19:43
    Brajane je nas ponos! E Viva Montenegro!!
  • Caslav

    28.07.2022 19:41
    Cim km je ustasvo glavna uvreda, na dobrom smo putu.
    Jerbo, nisu pametniji da smisle nista drugacije.
  • Joca

    28.07.2022 19:20
    Gradonačelniče, opet naše pare trošiš na promotivni materijal! ;)
  • DekacNS

    28.07.2022 19:15
    Džiberski...
    Kao i sve što dolazi iz SNS sekte...
  • Filip Višnjic

    28.07.2022 19:10
    Avaj
    Originalno nema šta. Još u stihu. Kursadžije.
  • Лиманац

    28.07.2022 19:01
    Браво!
  • bata_sky

    28.07.2022 18:54
    Zanimljivo ili opasno?!
    Zanimljivo, koliko je razradjen drzavni sistem za suzbijanje istine.
  • Dule

    28.07.2022 18:53
    Aktivisti SNS-a relativizuju ustaštvo i crtaju simbole NDH po gradu i podržavaju četničkog vojvodu u svom uništavanju Srbije. Na par meseci su od pričanja da je Jasenovac bio obrazovna ustanova.
  • salajka

    28.07.2022 18:52
    Jeftino, znam ja jako dobro da je Brajan Brkovic unuk Jevrema Brkovica, kao sto dobro znam i ko je Jevrem Brkovic, i sigurno ne sledim njega nego svoje sopstveno misljenje! Ovcama treba magarac predvodnik, bas kao takvima sto prave te plakate. Napred botine Vucic vas vodi kroz zlatno doba. Mi svako za svojom glavom !!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna